CRM

Bij bijna iedere onderneming staat de klant centraal. Echter blijkt het beheren van de klantrelatie niet altijd even makkelijk te zijn.
Op deze pagina vindt u tips en inspiratie over hoe voor een administratie- of accountantskantoor Customer Relation Management (CRM) kan leiden tot tijdswinst, gemak, efficiency en betere dienstverlening.

Trends en ontwikkelingen in CRM

  • kennisdocument
  • Van klantgegevens bijhouden op post-its en Excelbestanden, naar dossieropbouw in Customer Relationship Management (CRM). In de loop der jaren is CRM steeds verder uitgebreid, de oplossing aangepast en de technologie verbeterd. Zo zullen de komende jaren de socialmediakanalen en voorspellende analyses verder worden geïntegreerd en stem- en chatgedreven tools worden toegevoegd.

    4 redenen waarom u met CRM eigenlijk een virtuele assistent in huis haalt

  • kennisdocument
  • Dat een Customer Relationship Management handig is voor de sales-afdeling weten de meesten wel. Minder mensen weten dat een CRM voor de financieel dienstverlener praktisch en zelfs onmisbaar kan zijn. Kent u alle tijdbesparende voordelen? In dit artikel delen wij 4 minder bekende manieren waarop een CRM de accountant en administrateur werk uit handen neemt.

    CRM, Iedereen moet meedoen

  • Artikel
  • Dat CRM heel veel voordelen en winst kan opleveren is duidelijk, maar het is niet verstandig om zo maar klakkeloos een CRM-pakket te gaan implementeren. CRM gaat namelijk om het verbeteren van de klantrelatie. En iedereen binnen het kantoor heeft contacten met de klanten. CRM heeft dus pas zin als iedereen binnen het kantoor mee doet. Pas dan ga je samen werken aan een verbeterde klantrelatie.

    Een klant over CRM RADAR en Nextens

  • interview
  • In vijf pakketten moesten ze een verhuizing van een klant invoeren. Dat kon en moest anders, vond Patrick Goossens van Rens & Partners in Bergen op Zoom. Sinds 2015 maakt het kantoor naar tevredenheid gebruik van de koppeling tussen het CRM-pakket RADAR en het aangiftepakket Nextens. Nextens nodigde de belastingconsulent uit om over zijn ervaringen te vertellen.

    Over RADAR Software en Nextens

  • Productinfo
  • Nextens draait volledig om uw klant. Om u als adviseur nog meer inzicht en overzicht te bieden, werkt Nextens samen met RADAR CRM Software. Door middel van een geïntegreerde koppeling tussen het CRM-systeem van RADAR en de online aangifteprogramma’s van Nextens creëren we meer inzicht in uw klantenbase zodat u sneller advieskansen signaleert voor uw klanten.

    Webinar over RADAR CRM software

  • webinar
  • Wat kan RADAR CRM voor uw praktijk betekenen? We lieten het zien tijdens een interactief webinar.

    RADAR CRM is een professioneel en overzichtelijk CRM-systeem voor het managen en beheren van uw klanten, dossiers en de contactmomenten met uw klanten. Het is speciaal ontwikkeld om het werk van de accountant en belastingadviseur makkelijker te maken.

    U kunt het webinar na registratie alsnog bekijken.

    Interview met de oprichters van RADAR CRM software

  • interview
  • Ze kennen elkaar vanaf hun studententijd, hebben samen het CRM-pakket RADAR ontwikkeld en zijn nu CEO van hun succesvolle onderneming.

    Maak kennis met Brigitte Buntinx en Harrie van den Bersselaar.

    Een persoonlijk interview, wat door hun enthousiasme toch vaak uitmondt in een gesprek over de visie van RADAR.