Terugblik Elsevier Nextens Klantendag 2015

 

Ruim 350 klanten van Elsevier Nextens kwamen dinsdag 13 oktober naar de Klantendag in de Jaarbeurs in Utrecht. Tijdens de jaarlijkse Klantendag kregen de gebruikers van Elsevier Nextens een kijkje in de toekomst van het werkveld van de adviseur door middel van presentaties, een informatiemarkt en een carrousel.

Klantendag

Reacties van de bezoekers

De Klantendag is positief ervaren door de bezoekers. Dat blijkt zowel uit de gehouden enquête als uit de reacties ter plaatse en online. Allereerst het cijfer dat 110 klanten de dag gaven: een 7,9. Elsevier Nextens is heel tevreden met het cijfer van dit jaar. ‘De Nextens Klantendag is inhoudelijk goed, ik geniet er van’, zei één van de klanten. Iemand anders in de enquête vond het een geslaagde dag: ‘Ga zo door en tot volgend jaar!’ Ook online werd er mee getwitterd:

Twitterreactie Klantendag 2015

Thema aansluiten

Voor de bezoekers is de Klantendag belangrijk om informatie te krijgen. Elsevier Nextens bood dit met een informatiemarkt, carrousel en verschillende presentaties. Het thema van de dag is: aansluiten. Aansluiten bij de klanten van Nextens, de aansluiting van de klanten met de Nextens-gebruikers en aansluiten bij de toekomst van de markt. André Hagelen legde in een interactieve presentatie in vijf stappen uit hoe je wereldberoemd kunt worden binnen je eigen doelgroep. Volgens mr. Sylvester Schenk kun je je zoon of dochter met een gerust hart met een belastingadviseur laten trouwen omdat het vak wel verandert, maar zeker bestaansrecht heeft. Jaco Reitsma gaf een doorkijkje in de toekomst vanuit Nextens. Mr. Bernard Devilee probeerde de bezoekers toch duidelijk te maken dat feitelijk rendement voor de inkomstenbelasting box 3 niet haalbaar is. En tot slot werd Aart van den Brink in het zonnetje gezet tijdens zijn presentatie voor het feit dat hij al 30 jaar werkzaam is voor Elsevier.

Informatiemarkt

Eye-catcher op de informatiemarkt is de Nextens coffeetruck die al bij verschillende klanten langs is gegaan. ‘Zodra ik de coffee truck zag staan, dacht ik, daar wil ik m’n koffie halen’, zegt een bezoeker. ‘Hij is veel lekkerder dan aan de bar!’ Verder stond op de informatiemarkt onder andere standjes van Elsevier Nextens, FiscaalTotaal, Radar en XpertHR. In de enquête droeg een klant nog een verbeterpunt aan: ‘Een grotere informatiemarkt met meer verscheidenheid van producten.’ Maar de algemene uitslag van de Klantendag is toch dat een geslaagde dag was. ‘Het ziet er allemaal heel netjes uit. Het is gezellig. Aan de gegeven informatie heb ik wel behoefte’, aldus een bezoeker.

Bent u er volgend jaar ook bij?

Wij zien u graag volgend jaar weer bij de Klantendag, hiervoor kunt u het programma nog eens nalezen. Wij kondigen onze events aan in mailings en via onze Elsevier Nextens nieuwsbrief. 

terug