Voortdurend feedback van onze gebruikers

 

Wij zijn geen belastingadviseurs. Maar toch maken we een product dat u zo goed mogelijk u werkt laat doen. Hoe kan dat? Door jarenlange ervaring natuurlijk, maar ook omdat we veel klantonderzoek doen.

Aannames

Omdat wij zelf geen belastingadviseurs zijn, is het gevaarlijk om aannames te doen. Keuzes die voor ons vanuit de uitgeverij of de techniek logisch zijn, zijn voor u misschien niet werkbaar. Daarom kiezen wij voor inzichten. Echte klantinzichten, die ons in staat stellen om na te denken over de beste oplossing voor uw werkproces.

Klantinterviews

Voor de ontwikkeling van Nextens hebben we veel klantinterviews gedaan. En met veel bedoel ik maar liefst 750 klantinterviews. En dat aantal blijft oplopen. Dat doe ik als officiële klantonderzoeker niet alleen. Uitgevers, redacteuren, marketeers en ontwikkelaars hebben ook veel klanten gesproken en inzichten verzameld. Zo zorgen wij ervoor dat iedereen die aan Nextens werkt, denkt vanuit de klant.

Klantenpanel

Naast de interviews, stellen we tijdens de bouw van de programma’s vragen aan vast klantenpanel van 7 belastingadviseurs om ons regelmatig feedback te geven op onze ideeën. Deze week was er weer een sessie waarin we hebben gediscussieerd over de volgorde waarin we functionaliteiten zouden moeten opleveren voor Nextens. Moet Middeling eerst, of is het doorzoeken van de klantenlijst belangrijker? Daarbij moeten we natuurlijk rekening houden met de deadlines van de Belastingdienst. Het was mooi om te zien dat de belastingadviseurs het met elkaar eens waren, zodat wij nu eerst aan de slag gaan met het zoeken in de klantenlijst, en het kunnen vergelijken van SBA’s.

Heeft u ook ideeën over onze programma’s? Laat ze dan vooral weten. De beste manier is om ons feedbackflapje in Nextens te gebruiken, maar u kunt ons natuurlijk ook bereiken via telefoon en mail.

terug